pátek 29. června 2012

Památníček

"Takže já jsem teda vychodila školku", povzdychla si Sasanka dnes odpoledne po návratu z posledního dne školky a práskla o zem taškou se školkovými výtvory. Mezi nimi jsem našla i tento sešítek - památníček. Paní učitelka do něj nechala děti každé pondělí namalovat výjevy z uplynulého víkendu a připsala k nim krátký text. Bylo to krásné překvapení!  Listovaly jsme kronikou našich víkendů a připomněly si spoustu krásných okamžiků.

Takhle Sasanka ztvárnila únorovou týdenní návštěvu naší školyPaní učitelka k tomu připsala: Byla jsem ve škole v Praze*. Byla tam želva, rybičky a papoušek. 

A tady výjev z návštěvy rodiny Fatale u nás, vpravo Sasanka, vlevo O., M. a K.: přijela ke mně kamarádka a byly jsme v Technopolisu


* slovo Praha Sasanka běžně používá jako zkratku pro pobyt v Čechách, nechce se jí vyslovovat Česká republika, navíc pod pojmem Praha si místní spíše něco představí.

Žádné komentáře:

Okomentovat